קול שתיקה
מביא אותי אליך,
אל תלך-
לחשתי בכאב.
והיום אני
כמעט...
עוד געגוע
זה משהו לדעת.
אתה לוקח
את חוט לבי
ומושך
זה יכול להיות משעשע
זה יכול להיות מכאיב.
אני פה -
אתה כבר יודע
לא משחקת בשום תפקיד.
24/10/02
אתה מקפיד על ביקורות של מרצה לספרות
אבל...
יחי ההבדל.
בלילה הזה הייתי בובה ממוכנת
ופניתי ימינה ושמאלה, לכל העברים,
ונפלתי אפיים ארצה ונשברתי לשברים
וניסו לאחות את שברי ביד מאומנת.
ואחר כך שבתי להיות בובה מתוקנת...
כפי שאמרתי-
יחי ההבדל.
אביב סתיו הוא אחד היוצרים המכובדים באתר לא ארשה שתשמצי אותו ,
אביב קראתי בפרום את יעודך באתר המשך לעשות כן ואני מקווה שאתה לא מתייחס להערות חסרות משמעות מפי אנשים קטנים שבאתר מקבלים כוח לראשונה בחייהם וחייבים לנצל אותו,
אני מרחם על אנשים אלו אין להם כלום ביום יום הם קטנים ומסכנים .
גאיוס!!!
[ליצירה]
אדון אביב סתיו
אתה מקפיד על ביקורות של מרצה לספרות
אבל...
יחי ההבדל.
בלילה הזה הייתי בובה ממוכנת
ופניתי ימינה ושמאלה, לכל העברים,
ונפלתי אפיים ארצה ונשברתי לשברים
וניסו לאחות את שברי ביד מאומנת.
ואחר כך שבתי להיות בובה מתוקנת...
כפי שאמרתי-
יחי ההבדל.
[ליצירה]
לד"ר כלומניקית
אביב סתיו הוא אחד היוצרים המכובדים באתר לא ארשה שתשמצי אותו ,
אביב קראתי בפרום את יעודך באתר המשך לעשות כן ואני מקווה שאתה לא מתייחס להערות חסרות משמעות מפי אנשים קטנים שבאתר מקבלים כוח לראשונה בחייהם וחייבים לנצל אותו,
אני מרחם על אנשים אלו אין להם כלום ביום יום הם קטנים ומסכנים .
גאיוס!!!
[ליצירה]
****
וואו, ממש אהבתי,
אני חייבת להודות שזה היה לי צפוץ קצת אבל ייתכן והרצף הזה מתבקש,
בכל אופן עומד משהו מאחרי זה...משהו כל כך עצום,עמוק כואב,פשוט אהבתי!
[ליצירה]
מעניין
מאוד מעניין, אני חושבת שהכתיבה שלך נורא יפה, משולבת בסגנון מודרני ולירי.
אני מודה שמשפטי האנגלית הפריעו לי קצת... לכן קראתי שנית ללא האנגלית.
בגדול-אהבתי!
אושרת.
[ליצירה]
עובר....בחיים הכל עובר בסוף עד שלפעמים יש דברים לא שוכחים,
נכון הכל בידנו,אנחנו שולטים זה קשה...
אבל שורה תחתונה-הכל עובר בחיים.
על-פי השיר עברת(קראתי את השיר עכשיו,אני מקווה שתקופה טובה יותר עוברת עלייך) מכשולים לא קטנים שהותירו אותך כנועה לכאב על אף רצונך לקום,
לא סתם המציאו את המשפט "הזמן מרפא את הפצעים" אני חושבת שהוא נכון ואם תביטי אחורה תוודעי שאכן זה כך....
בכל אופן הייתה בי הזדהות.
תגובות