[ליצירה]
קטע- שיר עזבו אותי מדקויות, יש פה אחלה עריכה וקומפוזיציה התחלה אמצע וסוף ולדעתי גם קסם הכתיבה שלי היא אסוציואטיבית למילים יש דגש ומספרות סיפור בלי קשר למשפטים הסגורים בהם, זאת אומרת שיר שמוזכרת בו אותה מילה שלוש פעמים יש לאותה מילה משמעות בשיר, לכן לא חייב להיות רצף כרונולוגי או הקשר לוגי אלא צירופי אסוציואציות ולכן הצורך בדימיון ,המילים לא שוות כלום אם אתה לא יכול לדמות להם צורה בראש שלך
ו בקשר לשורה האחרונה, תסגור את העינים ותדמיין,,,וכשתפקח אותם תגיד לי מה את רואה הבנת?
[ליצירה]
טוב אני פותח בפורום עם עצמי...ויש לי חיים עם עצמי גם איתו וגם עם לבדי הוא לא עובד ב@ זה סימן של נצח במקרה שמים אותו על כל אי מייל בין שם המשתמש לחברה אליה אתה משתייך!
יחיי הדרום
והצפון והמזרח
[ליצירה]
בקריאה חוזרת:
רעיון יפה חבל שלא הצלחת להעביר את רמת הקשר בינך ובין הזיכרון הקולקטיבי...יכולת להגיע לרמת דוח שיח ישר איתו אם היית מקבל את תנאי השיחה- משהו חיצוני שפונה אל משהו פנימי ומשהו פנימי שמנסה לפנות אל משהו שחיצוני אם למישהו יש גרסה משלו לנושא אשמח לקרוא אותה...ראיתי פעם בן אדם שניהל שיחה עם אלוהים בצ'ט משהו כזה כמו שזה נשמע...הבחור היה נחמד ו אלוהים פשוט דיבר איתו במושגים שלו על מה שרצה לשמוע...
[ליצירה]
אני בספק אם הוא באמת חיי, הלוואי שיחיה! ויחזור אלינו , אולי הפוליטיקה מחזיקה אותו בתור קלף מיקוח למטרות נעלות אנו העם נוסעים באחריות העם, השלטון ירדה בנו עד שנכיר בעצמנו
תודה יריב הבהרת לי עוד נקודה.
תגובות