[ליצירה]
מצטער אבל היא ממש מרגיזה אותי. והאמת שזה מצויין כי זה רק מוכיח שהצלחת לעורר בי התייחסות נפשית אנושית כלפי אותה אישה שבציור. איכות מעוררת השראה, אני רץ ל"צייר" כדי לצייר בית ודשא שבגלל מגבלותיי הקלות בציור אני אקרא לו "סוריאליסטי" או במצב פחות טוב "מופשט" (; . תודה לך!
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
ליאורה התאווה בעוצמתה, כפי שהיא מוצגת בקטע, יכולה לצוץ אצל כל אדם בחולשה שונה. ויש קלפטומנים (אנשים עם אובססיה לגניבה) שמן הסתם יחתמו על הקטע הזה.
כל האיזכורים של הנחש בילבלו גם אותי, אבל זהו לא החטא שלי או שלך, וכן גם לא הנחש שלי או שלך. ומה שהבנתי מתגובתו זה שהוא ניסה ליצור את התובנה הזו בדיוק - "המטרה של הסיומת היתה לגרום לקורא לחשוב, ולהבהיר שכל הסיפור היה על חטא שהוא לא דמיין בדעתו."
ואילה - הוא כתב שכל מי שקרא את הקטע מזהה פה חטא "שונה מקצה לקצה". אז לא הבנתי את תגובתך.
חזקי, חזרתי לקטע כי רציתי להבין אותו קצת יותר טוב, אני לא בטוח לגמרי שלזה התכוונת אבל הקטע המחיש לי נקודה מעניינת. תודה!
[ליצירה]
ייתכן שאתה מתאר פה את אורחותיו של יצאן...?
מצטער פשוט
ה"יצאתי",
ה"נשכר",
הבר,
הטעם המר,
הבחורה
וכביכול המחיקה של שביב התקווה ל"עתיד חדש" והפיכתך ל"בחור חדש" לפי הביקוש...
על כגון זה נאמר:
"אדם מפרשן שיר, והמשורר - מתהפך בקברו"
[ליצירה]
רעיון חמוד, כתוב מעולה! הומור זורם שמעלה הרבה חיוכים!
זה הזוי אבל כשאתה עוזב אותם הם מתבאסים והולכים... אולי זה מאבד את העניין מבחינתם ואולי הדם פחות חם מכיוון שאתה לא כועס. :) אבל בכל זאת שיהיה לך בהצלחה בפעם הבאה שהם תוקפים!