[ליצירה]
רעיון חמוד, כתוב מעולה! הומור זורם שמעלה הרבה חיוכים!
זה הזוי אבל כשאתה עוזב אותם הם מתבאסים והולכים... אולי זה מאבד את העניין מבחינתם ואולי הדם פחות חם מכיוון שאתה לא כועס. :) אבל בכל זאת שיהיה לך בהצלחה בפעם הבאה שהם תוקפים!
[ליצירה]
מפרפר
השיר צריך להשאר פה רק בזכות התגובות כאן. מן השתלשלות אנושית מדהימה שבשיאה תגובותיהן של הפרפור ושל כנרת. אנשים, אל תנסו לעשות פה סדר בבלאגן - הוא מקסים כמו שהוא.
(ומי שימצא לנכון לתקן אותי באופן לשוני תבוא עליו הברכה! (; )
ופפור תודה גם כן על הקטע המעניין שכתבת.
[ליצירה]
הרבה חלל והרבה ריק.
חלקיק.
אני לא לגמריי מבין אם המשפט המסיים בעינייך הוא אופטימי או פסימי.
בכל מקרה בעניי זאת זכות עצומה ליות חלק מהאינסוף.
זה נותן כל כך הרבה מקום למלא בתוכן.
כל כך הרבה מרחב לגדול אליו.
וכמובן שאם אנחנו רואים את עצמנו כחלקיק עצמאי אנו נעלמים חסרי מהות ותוכן.
והתשובה לכך היא אכן לחיות בשיתוף עם האינסוף, כמו שהבנתי בשירך ממבט אופטימי.
מצטער אם פספסתי.
תודה על השיר מעורר המחשבה הזה. :)
[ליצירה]
מעולה. חכם, נעים, תמים, כנה ועוד ועוד ("עוד" אחד מהשניים הנ"ל ממשיך את המחמאות וה"עוד" השני ממשיך מתוך הכיף שצץ בקריאת השיר ודורש עוד יצירות כאלה!)
תודה.