[ליצירה]
נצח יקר!
תחושה כל כך מוכרת...
יש תקופות של יובש ויש תקופות פוריות, ככה זה אצל יוצר.
גרמת לי להזדהות עם השיר הזה, יש פעמים שאני גם מרגישה בלומה, דף אחר דף נזרק ולא יוצא דבר...
שנה טובה ומתוקה!
מוריה.
[ליצירה]
אלי היקר!
שיר נפלא שיוצר תחושת הזדהות...
"הים והאדם כאחד הם
מנוחה אינם נותנים לעצמם.."
אני ממש מזדהה עם המשפט הזה
חזק מאוד.
תודה
נהנתי מהקריאה!
מוריה
[ליצירה]
שיר חמוד,
אפשר לראות זאת כשיר אהבה לאהובה או שיר אהבה לשקיעה...
בנוגע לתגובה של אמילי ושל ניצן אני חושבת שלא כל שיר שכותבים חייב להיות מעולה. לפעמים יש את הכמה שורות האלה שיכולות לתפוס את הלב של הקורא, וזה כבר הישג.
מוריה
תגובות