[ליצירה]
צליחה גיברת כישרונית
זה לא חכמה להגיד שאת יכולה גם בלי סופים טובים-סטורי אוף יור לייף וכו...משו עדיין נשאר אופטימי. אני אומרת, תנסי פעם סוף פיכסי ממש. לכולם. כל הגיבורים טובעים בדלי הגלידה הנוזלית ולא שבים עוד.
זה משחרר, כמעט כמו בכי....
אוהבת אותך אחותי.זו האופטימיות הכי יציבה שאני מכירה...
[ליצירה]
צליחה מאוד
אני רוצה להבין איך יתכן על הדעת שאת כותבת דברים ולא מודיעה לי על מועד פרסומם, מל שיש לך אחות, שבניגוד אלייך, מבשרת לי על פנינות המקלדת שלך...ועל זה נאמר: אם תמשיכי לשלם ככה למילים, בסוף תפשטי רגל יא כשרונאית
תגובות