[ליצירה]
קראתי שוב, וזה היה כמו פעם ראשונה (סניליות כרונית) וזה היה רגיש ועדין וציורי ומחוכם.
עכשיו מתחשק לי לצאת לטיול מודרך ברחבי הגלקסיה לחפש לי את השביל המאובק שלי ולנער ממנו את אבק הכוכבים..
[ליצירה]
איזו הפתעה!
כמה אהבתי :)
הסיפור גרם לי לחשוק בבונסאי של שקדייה משלי. מתה על פריחת השקדייה.
אביב מלא שקדיות שיהיה לך! (ומצדי שיהיו גם ערמונים, כי אני יודעת שאתה אוהב)
[ליצירה]
"נאלצת" להסביר את תגובתי..
התייחסתי לשיר בזיקה למשנה על "שניים אוחזין בטלית".
"חובת הראיה", "ויחלוקו" מן המשנה והמפרשים- הותאמו בדבריי אל סיטואציית "מציאת האני האובד".
ובקיצור, רק רציתי לומר (בערך) שבשניים זה יותר קל :-)