"אין דבר העומד בפני הרצון".
אבל הרצון לא מספיק חזק.
אני אומרת:"בעתיד"!
אך איני מתחילה בהווה..
מאיפה יבוא לי הזמן??
השיגרה!:
אין זמן!
מאיפה להתחיל?
אולי בעתיד נתחיל...
אבל אני יודעת ש:
"אם לא עכשיו-אימתי???"
ובכל זאת...איני עושה דבר..
[ליצירה]
פשוט סיפור מתוק!
העלה בי חיוך...: ) -תודה!
נ.ב-לגבי:"לגלוש החוצה וללכת לטייל"-בדרך כלל הגלישה היא בתוך המחשב[באינטרנט]
שוב תודה ושבוע של שמחה,ברכה ואור!
-אני-
[ליצירה]
אויי..
אוהבת!
כשהבנתי שזה סיפורידוסים בע"מ וראיתי שיש מקולת,חשבתי שיהיה קצת במבה לולו,במבה בים בם וכל הבמבות העמוזרות ולא ידועות..[זה קצת היה חסר לי בסיפור,אבל בכל זאת היה נחמד..]
ישר-כוח..
[ליצירה]
[ליצירה]
יו נואו..
זה לא סותר..?!..
אז גם אתה מכיפה..
[ליצירה]
ל"מבצע סבתא"-
אני לא מכירה את שמואל,אבל לפעמים האמירות שנשמעות גאווה גרידא,הם ההיפך הגמור והן באות ממקום אמיתי ומתוך ההיפך של הגאוה:ענוה!
שבע"ה נזכה כולנו להיות ענווים באמת ולדעת מתי להודיע:"אני כאן!אני יודע".
בשביל זה אנחנו פה הרי?..לקדש את שמו ע"י מימוש עצמי של כל כישרונותינו וממילא זה לא גאוה, כי אנחנו יודעים שהכל בא ושייך להקב"ה ולכן אין לנו במה להתפאר כפי שכותב הרמב"ן באגרתו.
כל טוב..