"אין דבר העומד בפני הרצון".
אבל הרצון לא מספיק חזק.
אני אומרת:"בעתיד"!
אך איני מתחילה בהווה..
מאיפה יבוא לי הזמן??
השיגרה!:
אין זמן!
מאיפה להתחיל?
אולי בעתיד נתחיל...
אבל אני יודעת ש:
"אם לא עכשיו-אימתי???"
ובכל זאת...איני עושה דבר..
[ליצירה]
אויי..
אוהבת!
כשהבנתי שזה סיפורידוסים בע"מ וראיתי שיש מקולת,חשבתי שיהיה קצת במבה לולו,במבה בים בם וכל הבמבות העמוזרות ולא ידועות..[זה קצת היה חסר לי בסיפור,אבל בכל זאת היה נחמד..]
ישר-כוח..
[ליצירה]
[ליצירה]
דיייייייייייייייייי.................
לא רוצה...
איזה סוף עצוב..
אבל הסיפור מהמם..........
[ליצירה]
[ליצירה]
נכון..
אבל זה לא סותר.
האמירה האחרונה לא לגמרי נכונה,:
אמנם לפעמים אנחנו נותנים על מנת שנאהב,אבל בפעמים אחרות אנחנו נותנים כי אנחנו אוהבים..