[ליצירה]
הזוי משהו..
וחוצמזה לא יודע מה איתכם אבל אם אני הייתי נתקל בסיטואציה הייתי פשוט מרים אותו.. בטח שלא הייתי מביים משהו כזה. יש גבול למה שאפשר לעשות "בשם האומנות"..
[ליצירה]
רן*
א.אני מכיר כמה חבר'ה כמוך. לחלק באמת לא היה החוסן הנפשי והיום לצערנו הם ז"ל או שלא מיצו את עצמם ולא תרמו כמיטב..
ב.תתפלא לפעמים עד כמה אינך מכיר את עצמך כשתעמוד בפניך הבחירה..
[ליצירה]
כסוציאליסט לשעבר-או בעברית קיבוצניק-רציתי לבשר לך כי תם עידן הסוציאליזם.. הרעיון נכשל. "אם עד גיל 25 אינך סוציאליסת אין לך לב,ואם אחרי גיל 25 הינך כזה הרי שאין לך שכל" אמר מי שאמר וידע מה אמר..
תגובות