אתה לא יכול להיות כותל הדמעות שלי
כשרוב הזמן אתה מתנהג אלי כמו סתם קיר
ולפעמים אני בכל זאת רוצה להאמין
וכל פעם אותו הדבר:
לדפוק את הראש בקיר
תמיד כאב, תמיד כואב, תמיד יכאב
כל פעם מחדש.
לפעמים אפשר להבין למה הכותל קיבל את התפקיד.. תנסו לחשוב שמישהו[אדם..] היה צריך לשמוע ה-כ-ל מאז ועד.. מעין,לא תמיד מקבלים מה שרוצים,בטח לא מיד.. לפעמים צריכים לדעת לקבל סירוב.. חוצמזה,לפחות יש לך אפשרות להשתפך איפשהו[אפי' שזה "רק" קיר..]
וואו.כואב חזק.מצויין.
אני חצויה-כי מצד אחד אני מתלהבת כי זה קטע כלכך חזק אבל מצד שני זה שובר אותי לחשוב על כזה כאב...
אבל מי שלא מסוגל להיות לך לכותל לא שווה שיהיו לך דמעות להזיל עליו :)
[ליצירה]
...
לפעמים אפשר להבין למה הכותל קיבל את התפקיד.. תנסו לחשוב שמישהו[אדם..] היה צריך לשמוע ה-כ-ל מאז ועד.. מעין,לא תמיד מקבלים מה שרוצים,בטח לא מיד.. לפעמים צריכים לדעת לקבל סירוב.. חוצמזה,לפחות יש לך אפשרות להשתפך איפשהו[אפי' שזה "רק" קיר..]
[ליצירה]
וואו.כואב חזק.מצויין.
אני חצויה-כי מצד אחד אני מתלהבת כי זה קטע כלכך חזק אבל מצד שני זה שובר אותי לחשוב על כזה כאב...
אבל מי שלא מסוגל להיות לך לכותל לא שווה שיהיו לך דמעות להזיל עליו :)
[ליצירה]
שי, לשם שינוי - אני חושבת שהבנתי:)
(עד כדי כך שאני אפילו כותבת לך את זה! תראה מה זה!)
ואממ...מסכימה משהו עם האבחנה העצמית הזו שלך
|אייקון מגלגל עיניים של המסנג'ר|
[ליצירה]
אני לא יודעת אם לא הגבתם כי לא הובנתי, אבל עקב הערה, הרי לכם כמה הארות:
"מה שהיה" - באמת היה.
"ומה שלא" - לא היה.
ואולי אם היה, היה עכשיו יותר טוב. אולי מה שהיה - היה עובר.
"ומכל זה באתי לחשוב" - שאולי, אם פעם אחת, אפילו אלוהים יבין, שלפעמים אי אפשר בלי חיבוק ממישהו (הוא. ולא היא)...אולי היה אחרת.
"אלהים" ב-ה' ולא ב-ק', כהרגלי.
כי אם אני באה למרוד במוסכמותיו, אז עד הסוף. גם בשינוי השם.
אבל אלוקים נשאר אלוקים, מה שלא היה לא היה בשל כך...
וזהו.
[ליצירה]
הערה קטנונית ופחות קשורה:
הכוס השבורה בחופה אינה מסמלת מזל טוב, היא זכר לחורבן בית המקדש!
(ולכן כיום יש המקפידים לשבור את הכוס באמצע החופה, ולא בסופה רגע לפני שכולם קוראים "מזל טוב", על מנת שלא יצא שאנשים מברכים על חורבן הבית).
[ליצירה]
דבר אלי מילים פשוטות כמו שהיינו פעם
כשעוד היית מסתכל עלי
נרדמת לצידך כמו שהיית דואג
אם תמיד אהיה שלך
פעם היינו מדברים מעט
היינו מדברים בשקט מדברים לאט
היית מסתכל לי בעיניים שדיברתי איתך
(שם שיר: מדברים בשקט
מבצע: עידן רייכל
לחן: עידן רייכל
מילים: עידן רייכל)
תגובות