בס"ד
הסתכל על השמיים וחפש היכן אתה,
מיליוני כוכבים כבר מצאו את עצמם.
כל אדם הוא כוכב ולו יחודיות רק לו,
הסתכל על השמיים ותמצא את חברייך,
את זוהר וטוהר תכונותיהם הטובות.
ואם חס וחלילה פתאום הם נופלים
-עזור להם לדלוק מחדש.
...ועט ביד,מנסה לעקוב בין שורות,זריעת דיו עקבית,קצב מטורף,
למלא למלא למלא,
איפה שחסר,איפה שלא,
עט,נובע מתוך לבי,ממקום גבוה לא ידוע,מנסה לעקוב אחר תזוזת חיי...
אשמח על תגובותיכם...
[ליצירה]
וואו......
מסכימה איתך במיליון אחוז....
ובכל זאת...
זה קצת לא הוגן להגיע לאושוויץ ולראות כל כך הרבה עצים ופרחים כאילו אנשים באים לאיזה פארק לעשות שם פיקניק....
אמה.
[ליצירה]
[ליצירה]
אדם יכול להחליט על העולם שלו,(וגם זה רק בעזרת גישתו לחיים ואיך שהוא מסתכל על החיים )
אבל...
אדם לא יכול להפוך את העולם...
(את זה רק אחד יכול לעשות....)
אדם הוא לא לבד פה...-יש עוד,
והחיים עם כל כמה שזה מבאס,
-החיים זה לא משחק ילדים..."
ובכל זאת,
אהבתי,כי בכוחו של אדם להפוך עולמו ע"י ראיה בלבד שזה דבר מדהים בפני עצמו.
תגובות