[ליצירה]
נאמר כבר הכל...
ועדיין- פשע לא להביע הערצה ליצירת המופת (הנוספת) הזאת. ושוב, החיבור בין המדע לסיפורת, בין הרציונל לרגש, הוא מדהים ומפעים.. קינאתי נתונה לך על מתת האל הזאת.
[ליצירה]
שקט.
ומה כבר אני יכול עוד להוסיף ולומר. אני באלם, נטול יכולת תגובה, ורק מיצי המרה רוחשים בקנאה אל מול הדמיון והשפה המדהימים בעושרם... זמן רב קמלתי בחדרי הקט, "מצהיב כמפצה על אור השמש שנחסך", ואיזה אושר לחזור ולשזוף עין בסיפורים שלך.