[ליצירה]
שיחקת אותה.
בתור 'ילדת בית כנסת'- כלומר ילדה ששהתה הרבה בבית הכנסת כל ילדותה והסתובבה בין כל (רגלי האנשים...) עזרת הגברים, מה שכתבת כל כך מתחבר אליי...
[ליצירה]
חחחחחחחחח
אהבתי את היצירה ואת הבדיחה, אני מתגייס עוד שבוע לגבעתי.
בהצלחה באזרחות!
[ליצירה]
[ליצירה]
דעתי בנידון
את הלקח למדתי
ואותו לעולם לא אאבד
את רצוני קיימתי
ושום דבר לי לא אובד
אהבה אינה תלות, היא רגש
ובמקרה שתינתק אני לא אתרגש
וכמו שסימון וגרפינקל כתבו:
אני אבן, אני אי,
ואבן לא מרגישה כאב
ואי לעולם אינו בוכה.
i am a rock, i am an isalnd:
and a rock feels no pain
and an island never cries
[ליצירה]
נו באמת שחף, אני לא את ולא נשמת- אבל זה רק במקרה, זה כל מה שאני בא להוכיח!
למשל במקרה לעיל, אני לא הייתי רוצה להרוס לעצמי שתי דמויות מחוכמות שבראתי שחף ונשמת - ולכן המצאתי אחת חדשה רחלי לולוש! אני עכשיו יוציא ספור שיראה לך שאני גם מסוגל לכתוב כמו בת- בערך, גם אני לא מושלם!
הפואנטה (בלעז) היא שזה אפשרי!
זה לא היה שום דבר אישי, סתם ניסיתי להוכיח שזה אפשרי- ונראה לי שדי הצלחתי!
[ליצירה]
איזו טרגדיה!
כן כן אני נותן עוד תגובה מטומטמת לשירים שלך!
התגובה האחרונה שלי גם תסביר למה!
(תחפשי בשאר היצירות שלך!)
(רמז עבה כמו רגל של ממותה)
[ליצירה]
אחלה בלאגאן
רו באמת שמרתי מרחק ממך בשבוע הספר- כדי לא להידבק!
ונראה לי לסכום (טוב, כולם נוהגים לסכם בסוף)
שהמשפט חביב
הפרטים ציניים
והכותרת שוסית ענקית!
אל תתנו לי להפריע למכות- זה ממש מבדר!
[ליצירה]
אלון, נו?!
באמת פגיעה באינטלגנציה של המין האנושי,
אני אוסיף למעלה בשביל הניאדרטלים שבנינו.
נ.ב. תודה לכולם, ולמען האמת מויש, כתבתי את הסיפור בשיעורים היותר קדחניים בקורס...