[ליצירה]
אהבתי את הבתים הראשונים, אך איכשהו נראה לי שצריך להוריד את הבית האחרון - לתת לקוראים להבין לבד, להרגיש, להסיק את המסקנות. הרי המסקנה היא די ברורה.. כל אחד קורא את השיר וחושב - הרי גם אני לא יודע מתי אני אמות.. ומסיק את המסקנות שלו על איך אפשר להשתפר..
ורו.. הצחקת אותי..
[ליצירה]
אם היה אפשר
הייתי מוסיפה את היצירה הזו לרשימת היצירות האהודות עלי הרבה יותר מפעם אחת.
כל כך יפה, כל כך נוגע.
שילוב מקסים כל כך של רציונליות ואי-רציונליות, דמיון ומציאות, שכל ורגש, כוכבים ועלי שלכת.
במילה אחת - תודה.
תגובות