[ליצירה]
רעיון חמוד, כתוב מעולה! הומור זורם שמעלה הרבה חיוכים!
זה הזוי אבל כשאתה עוזב אותם הם מתבאסים והולכים... אולי זה מאבד את העניין מבחינתם ואולי הדם פחות חם מכיוון שאתה לא כועס. :) אבל בכל זאת שיהיה לך בהצלחה בפעם הבאה שהם תוקפים!
[ליצירה]
משעשע וחמוד
זוז יא זבוב טיפש
אל תהיה כה עיקש
אתה מפריע לי לישון
אני רוצה לנחור באון
פנה הדרך ליתוש
אתה כבר תשוש
הרבה זבל מצצת
את הקיבה שלך פוצצת
תן ליתוש למצוץ דםי
אני מקווה שזה יהיה רק חד פעמי
----
רם אורן ספר טיסה
מתעכל יותר טוב מקציצה
הו יא רם יא רם
הספרים שלך הם טררם
תשוקה, רדידות וסוף טוב
יסירו מאיתנו כל מכאוב
[ליצירה]
איזה שיר מלטף..
יש לאחותי תמונה שממש מתוארת בשיר!
התינוקת הכי חמודה שיש, לא מבינה איפה היא נמצאת ומה היא אמורה לעשות.. וכל התיאור של העריסה...
מדויק שזה מדהים..!
ובלי קשר לאחותי- אהבתי מאד, השיר נותן תחושה טובה.
שלך באהבת אין קץ, עומר.
[ליצירה]
ממש מקסים!
אם לא הייתי מביטה בכותרת לא הייתי רואה את החיפושית המתוקה הזו...
ועוד עם העלה-פשוט מושלם!
קצת אחרת את מוכתרת בזו לצלמת בעלת עיני הנץ החדות ביותר בעולם! (הפרס הוא הכישרון שבו התברכת...)
המשיכי להנעים את זמננו עם תצלומייך המיוחדים,
ליתוש.
[ליצירה]
וואו,
זה ממש נגע בליבי, מרגש כזה...
כל הקשיים מסביב...
אבל צריך לדעת להתגבר, וכאשר אדם מתגבר על מכשול אחד בלבד, גם אם הוא הקטן שבקטנים, זה נותן לו את המוטיבציה להתגבר על הקשיים האחרים בחיים.
בעזרת משפחה וחברים הכל אפשרי,
מניסיון.
את כותבת נפלא!
ליתוש.
[ליצירה]
המצב קשה...
חח סתם, גם עם היצירה הזאת שלך אני מזדהה מאוד.
ככה זה עם כל דבר..מרוב לחץ אתה מתפרק.
אני חושבת שלכולם זה קורה ברגעי משבר....
ליתוש.