[ליצירה]
התמציתיות - גרמה לי לקרוא שוב ושוב,
מאוד קצר
אבל מאוד אומר הכל...
כנרת - השארת אותי פעם שנייה בערב אחד ללא מילים :-))
תודה לך על יצירה מיוחדת...
[ליצירה]
בחיי שאבתם אותי :))
תודה לכם על ערבול השירה ללא מלים
על מרקם האגדה והסחף
על שורת המחץ ,
ההכירות האישית, והקסם,
ועל השבח שעלינו לשבח למי שאמר
וברא כּנרת עם שיחים, סודות ואהבות :)
ומחר, יצייר הבוקר שמיים חדשים
כּנרת,
מודה ואוהבת :)
[ליצירה]
אוקי דבי, אתה לא מנחש (כי אסור לפי התורה)?
אהבתי את מחול המטר במשעולי הלב,
הנוטף (מקסים:) בין תנועותיה, צחוקהּ,
שום עצב לא יכול לפלוש עם כזה יופי וחן,
רק שיכר תפוזי חורף, כמו שאומר אלתרמן:
"ריח ים ורוח סתיו
ומיץ של תפוחי זהב
ומן סגריר מתוק חמוץ
מושך מבית אלי חוץ..."
חודש יפה
כּנרת מחוֹללת :)
[ליצירה]
לשאלה של אוסף: לא השכלתי להבין אם הוא כשר, אבל הנה:
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%91%D7%99%D7%96%D7%95%D7%9F_%D7%90%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%A7%D7%90%D7%99
כולל תמונות:))
ודיק, חבל שאת לא כאן, יכולת להעשיר אותנו מאד.
אוהבת יותר את הינשופים שלך, שלא יחסרו:)
כּנרת מהים האחר...
[ליצירה]
אני מתרגמת את דברי לוגן, מתוך הנחה שלא תכעסי:
הופעת פתאום
מתוך ענני
ערפל,
הטוב עלה
התחזק.
אנא השאר.
בזכותך
א נ י
שלמה.
ההצעה של לוגן, מעניקה גובה לשיר, והוא לא נותר במקום אישי בלבד, כי אם נפרש אל הטוב והשלמות הכללית. ה"אני" בסוף מתבקש.
[ליצירה]
ההשגות של רדף, אני חולה עליהן:)
והשירים שלך גרשון, בין אם מחורזים ובין אם לאו,
בוקעים ממקום היש, האהבה והנתינה,
היוצרים אדוות על פני גלים, והלאה משפיעים. :)
כּנרת
במיתרים אלפיים
של קרני שמש, אשד ושמיים