[ליצירה]
התמציתיות - גרמה לי לקרוא שוב ושוב,
מאוד קצר
אבל מאוד אומר הכל...
כנרת - השארת אותי פעם שנייה בערב אחד ללא מילים :-))
תודה לך על יצירה מיוחדת...
[ליצירה]
בחיי שאבתם אותי :))
תודה לכם על ערבול השירה ללא מלים
על מרקם האגדה והסחף
על שורת המחץ ,
ההכירות האישית, והקסם,
ועל השבח שעלינו לשבח למי שאמר
וברא כּנרת עם שיחים, סודות ואהבות :)
ומחר, יצייר הבוקר שמיים חדשים
כּנרת,
מודה ואוהבת :)
[ליצירה]
מזדהה מאד עם הכאב, לפרק קשר זה לא קל,
במיוחד שזה כל כך חזק כפי שתארת, "אצלי זורמת אהבה בעורקים במקום דם..."
יחד עם זאת אני חושבת, שאם כך הוא מתנהג , את ראויה לאחר ממנו. אל לך לחשוב שאין לו תחליף, גם אם היה זה קשר חזק. וברוב המקרים, לבנות הרבה יותר קשה.
תחשבי טוב על עצמך.
(אני לא מגיבה בד"כ לשירים עם ביטויים לא יפים, אבל כאן התגברתי בגלל הכאב החד כתער שאני חשה אצלך, וכואבת איתך).
אם תרצי - אני במסרישי.
רק טוב וחום.
[ליצירה]
פרחי הבר והמים התכולים
רעותי מזל"טטטטטטטטטטטטטטטטט
מלאנתלאפים חיבוקימקים:)))))))))))))))))))
דבי, איזה יופי----
איך ליטפה המיית הרוח
ורטט כינור נמזג אל הכוס
תחת חופה צחורה
רצופה אהבה,
איך צבעי חלום רכים
(עכשיו אני יודעת שזהו מכחולו של אלהים)
נשזרים בין מים לשמיים
ומתאחדים למציאות
מגשימת כמיהות.
שפע אור ותכלת
כּנרת מברכת