[ליצירה]
למה?
בניגוד לככ הרבה דברים אחרים, סוף סוף משהו שלא נכתב למישהו באופן אישי, ודווקא *את זה* אתה חושב שלא צריך לפרסם ברבים?:-)
אגב, אנשים פה הם חלק מאותם אנשים שיש להם השפעה כלשהי על חיי...התגובות פה לפעמים עושות משהו.
[ליצירה]
משמעות!
הזדהתי עד הסוף. אבל לבסוף מה לעשות יש לו משמעות אם למשל אני ועוד יוצרים נשתדל לכתוב עם משמעות או שנכתוב מהלב כשזה בא אז נתישב או שנשב ונחכה שתבא המוזה, הנה השפעת.
ואני שואל האם מותר לנו לשבת עם אורך רוחנו ורוחבה ולחכות למוזה או שמא עלינו לפעול במעשים???
בכל אופן נגע בליבי, תודה.
בעז.
[ליצירה]
אני לא יודעת אם לא הגבתם כי לא הובנתי, אבל עקב הערה, הרי לכם כמה הארות:
"מה שהיה" - באמת היה.
"ומה שלא" - לא היה.
ואולי אם היה, היה עכשיו יותר טוב. אולי מה שהיה - היה עובר.
"ומכל זה באתי לחשוב" - שאולי, אם פעם אחת, אפילו אלוהים יבין, שלפעמים אי אפשר בלי חיבוק ממישהו (הוא. ולא היא)...אולי היה אחרת.
"אלהים" ב-ה' ולא ב-ק', כהרגלי.
כי אם אני באה למרוד במוסכמותיו, אז עד הסוף. גם בשינוי השם.
אבל אלוקים נשאר אלוקים, מה שלא היה לא היה בשל כך...
וזהו.
[ליצירה]
אייקון= כל הסימנים האלה שאמורים להביע הבעות. כמו
:) זה חיוך ו :( זה עצוב ו ;) זה קריצה ו:P זה מוציא לשון וכן הלאה. מה שקרוי בלשון הרישמית emoticons.
[ליצירה]
וואו!
אמא'לה איזה צמרמורת העברת בי.
נאלמתי דום.
תרשה לי לעשות שימוש ביצירתך להסביר לאנשים איפה אני עכשיו וכמה שווה היה הטיפוס?
[ליצירה]
[ליצירה]
שי, לשם שינוי - אני חושבת שהבנתי:)
(עד כדי כך שאני אפילו כותבת לך את זה! תראה מה זה!)
ואממ...מסכימה משהו עם האבחנה העצמית הזו שלך
|אייקון מגלגל עיניים של המסנג'ר|