[ליצירה]
מוזר שנפלתי בשיטוט החסר כיוון דוקא כאן. מדובר על "ממזר פרחים" שהיה כאן באתר? אני מבין שאתה מדבר על האירוע המצער שאיתו.
גם אני פתאם תהיתי על תמונה מאחד ממפגשי צורה, על פניו, על כך שהוא כבר לא פה.
וואלה, ואפילו מאיר פרידמן חזר. אהלן מאיר!
[ליצירה]
אני לא חושב שהמילים בהם אשתמש יהיו לרוח האתר
לכן אני מבקש ממך למתן את השיר אחרי הכל תנ"ך בגובה העיניים זה דבר אחד אבל אתה הגזמת חביבי
לתת דרור למחשבותיך הסוטות זה אפשרי אחרי הכל אנחנו במדינה דמוקרטית אבל השיר הזה כמו גם יצירותיך הקודמות מציב גם אותך באור די מביך
[ליצירה]
לעניות דעתי המלומדת
השיר הנ"ל בא לתאר מצב אקזיסטנציאליסטי
בו חווית התשובה לפחות ברמת האספקט החסידי של המעשה בדיוק כמו ג'וינט שגולגל בקפידה
מהווה צינור תרתי משמע לקבלת השפע
אהבתי את אוצר הדימויים החופף בין עולם החסידות לעלום הסמים הקלים השאיפה הסטלה ההתעלות וכו...
למרות שבניגוד לדעת הכותב
אני מתנגד חד משמעית ללגליזציה של סם על כל סוגיו
אשמח לראות פרסומים נוספים העוסקים בהתאמה הסימטרית בין הזרם הליטאי לבין צריכת כימיקלים
רב תודות
בוביס!!!!
[ליצירה]
מר ירושלמי הפראדוקס שהינך מעלה פה בצורה חבוטה משהו
איננו חדש כבר רבים וטובים מאיתנו ישבו על מדוכה זו
בירנבוים במסותיו גיליס ברשימותיו המפורסמות אודות הדמוס וכמובן ליקוצ'ינסקי בספרו אינטרפטציה ללאומנות מביא את הדברים בצורה שקולה ומכובדת
מר ירושלמי אל לנו להתיימר ולנסות לפרש לתרגם ללטש ולכבס דברים שנאמרו פעמים כה רבות ע"י שועי עולם היופי ביצירה הוא היש מאין ולא היש מהיש
חבל לראות יוצר מכובד כמוך מתדרדר לאי אלו ......
בברכת יצירה רעננה ומקורית
נתנאל
:)
[ליצירה]
לנוני החביבה
להבא כשאת מבקשת לבקר יצירה בכלל
ואת יצירותי בפרט
בואי נסכם שקודם כל תעשי את זה בלי שגיאות כתיב
ואחר כך את יכולה גם לנסות ולבקש יפה שנסביר לך קצת על שירה וקצת על גאונות
ורק אחר כך אולי נרשה לך להעריץ אותי
[ליצירה]
מאיר מאיר חשבתי שלא תוכל עוד להפתיע אותי
אבל שוב עשית זאת
לבטא בכלכך מעט מילים עולם רגש כלכך מפותח
למרות דעתי הדלה הייתי רוצה לקשור כתר לראשך הכתר הצהוב אדום הזה של בורגר קינג
אולי מראהו של אדם מבוגר החבוש בעיטור לכאורה מלכותי ספק מיצג ספק סמל ספק מסמך אנושי מזעזע
אולי הוא יוכל לבטא את הכאב הגלום בתסכולו של יוצר בעל עומק ריגשי נדיר אך בעל יכולת התבטאות כה גולמית
מה שמזכיר לי שיר שאותו כתבה עלמה צרפתייה סמוך לנפילת הבסטילה:
הוי שמים כה קודרים
והים עד היכן
כי אני פה ואתה שם
מיותר לציין שאותה נערה הייתה בכיתה ה
ועוד יותר מיותר לציין שבעקבות אותו שיר היא הייתה הראשונה לחנוך את הגיליוטינה
סתם פנינה הסטורית קטנה כך בשבילך