[ליצירה]
וואי מדהים.. כולי צמרמורות..עדיין...
השיר באמת מדהים, התוכן..
אבל קצת הבעת בכתיבה חוסר אמונה במה שאתה עצמך כתבת..
כאילו אתה לא שלם עם מה שאתה כותב, או עם האבל..
אבל באמת שהשיר מהמם!.. כל הכבוד!
[ליצירה]
....
הלואי והייתי מבינה כדי להגיב לך.
אז אני פשוט נשענת על תגובות האחרים.
לגוד, אמנם אני לא מבינה בזה מדי,
אבל אם זיהיתי נכון, המגן השמאלי העביר "בקשתית אדירה" לחלוץ הימני..הייתה שם מסירה.