[ליצירה]
איה, זו העבודה שלך. אל תבקשי ממנו. יש להוסיף, לחתוך ולהציג מחדש. אל תחכי לו כי אם הוא יעשה את העריכה זו כבר לא תהיה יצירה שלך. דרושה פה יותר עבודה ממה שאת חושבת..
[ליצירה]
ושוב, תודה! מתארסים ביום א' הבא בעיר הקודש!
ולחברים, בגינות שומרון ביום חמישי של אותו שבוע (של ט"ו באב)- מי שבא - ברוך הבא!
פרטים נוספים אצלי באישי
אוהב (גם אתכם:)
תגובות