למה? למה? למה תמיד אני לא מבינה?
או שאני יהיה כמו כולם שאפילו אם הם לא מבינים הם תמיד יגידו: "מהמם" ,"וואו", העיקר להראות כאילו הם הבינו..
אז הנה בשבילך: וואו, מהמם, מדהים.
(אפשר הסבר? ..:-) )
[ליצירה]
למה? למה? למה תמיד אני לא מבינה?
או שאני יהיה כמו כולם שאפילו אם הם לא מבינים הם תמיד יגידו: "מהמם" ,"וואו", העיקר להראות כאילו הם הבינו..
אז הנה בשבילך: וואו, מהמם, מדהים.
(אפשר הסבר? ..:-) )
[ליצירה]
פעמיים "נשכב" ונותן הרגשה של "נונסנס". לכן:
מצא את המילים אם ברצונך ברצינות ואם לאו- לאו. נחייך.
בואי נצא לשדות הפרוסים
נשכב, נצפה בשמיים כחולים
נדבר אהבה, נחבר מילים
בחלום שנתנו צפים מאוחדים
גלינג גלינג (שעון מעורר)
מתיר אסורים.
[ליצירה]
תמי, אין כמו חברים בימים מעוננים? זה מה שיש לך לומר?
חוצמיזה, אין עניין הפרסום כתמיכה אלא כביקורת יצירתית. לכן, הרוצה בתמיכה- או בבלוג או פסיכולוג. לא כאן המקום. מסר אישי? אישי. עוד לא פאשיזם (על אף שיכול להיות נחמד).
זהו.
תגובות