למה? למה? למה תמיד אני לא מבינה?
או שאני יהיה כמו כולם שאפילו אם הם לא מבינים הם תמיד יגידו: "מהמם" ,"וואו", העיקר להראות כאילו הם הבינו..
אז הנה בשבילך: וואו, מהמם, מדהים.
(אפשר הסבר? ..:-) )
[ליצירה]
למה? למה? למה תמיד אני לא מבינה?
או שאני יהיה כמו כולם שאפילו אם הם לא מבינים הם תמיד יגידו: "מהמם" ,"וואו", העיקר להראות כאילו הם הבינו..
אז הנה בשבילך: וואו, מהמם, מדהים.
(אפשר הסבר? ..:-) )
[ליצירה]
הסבר או כיוון חשיבה? זה די ברור לא?
אנחנו וכל הישויות שלנו. כל כך שונים אך מחוברים.
4 בגוף אחד, אחד שמתפצל לשלושה, זה אני זה הוא זו היא זו אני. מה יכול להיות יותר ברור מזה?
תגובות