[ליצירה]
זה כאילו, וסליחה על החוצפה, קצת מאבד מהפואנטה של המקום, כי אמנם זה הכל במשפט אחד, אבל כמדומני שהרעיון הוא לחבר את הדברים הללו בעצמנו, ולא להעתיק לכאן מכתבי שרשרת מהאינטרנט.
או שאני טועה..?
[ליצירה]
אותי זה גם הצחיק....במיוחד המשפט האחרון -"סובלניים הגויים האלה....".
וטוב שסופסוף הגיע לכאן מישהו עם יצירות מעניינות ושמזכירות את הילדות!
ישר כוחך שגריר אנגליה באתר צורה ;).
[ליצירה]
המשפט מתוסבך מידי או.....?
(אני יכולה להסביר אם צריך....פשוט תחשבו קצת ותבינו את הכוונה....אני אתן לכם רמז לחכם שהתשתמש באמביציה שלו ואולי זה יעזור לכם להבין- שי גבסו).
:) יומשמח!