[ליצירה]
סיטואציה מוכרת- נסה גם לברך את נהג האוטובוס (יש עוד מי שנוסע בתחבורה ציבורית בכלל?) ולשאול לשלומו של המוכר במכולת. פני תדהמה הם יעטו לפתע...
אבל מסר יקר- זה לא שיר, יכול להיות מסווג כהרהור, דיון וכיו"ב... וזה בסדר, לא כל מחשבה ותחושה יכולה ומוכרחה להיות מתורגמת ליצירה פואטית. לא ככה?
המון בריאות וברכות על הרגישות האנושית במתואר לעיל...
[ליצירה]
חמוד ביותר!!!
קליל, עליז וזורם. מקסים ועונה על הגדרת- שירת ילדים במיטבה ותומה.
דומה קצת ל"והילד הזה הוא אני", בסגנון.
אביבוש, יש לעשות הגהה, למשל- ממשמש ולא משמש (או שכן?!) וכן בבית הראשונה, נראה, כי הנקודה אינה במקומה.
[ליצירה]
מסר כפול היקר, יצירה מקסימה, מעניינת ושונה מאוד ממה שאתה כותב בדר"כ. לעניות דעתי, חלקה השני עוד דורש שיפור- החלק הראשון מלוטש, כתוב נפלא, נעים ו.. חסרה לי מילה.
אבל החלק השני- קטוע בצורהה שלא מרגישה מתאימה וכאילו נוסח ע"י אחר..
גם המקצב, גם הניסוח, ברמה קצת פחות טובה מהחצי הראשון והנפלא!
תגובות