בס'ד
זה שנחשפת לא אומר שלקחו ממך את עצמך,אי אפשר לקחת מאיתנו את הדבר שהוא הכי שלנו וזה עצמינו.
רק אם את תתני לזה יכולת את תישארי מיותמת מהעולם הפנימי שלך.
[ליצירה]
בס'ד
זה שנחשפת לא אומר שלקחו ממך את עצמך,אי אפשר לקחת מאיתנו את הדבר שהוא הכי שלנו וזה עצמינו.
רק אם את תתני לזה יכולת את תישארי מיותמת מהעולם הפנימי שלך.
[ליצירה]
רטורנו- זה לא שם של מוסד גמילה מסמים?
האם התמכרת למישהי, שי??
וחוץ מזה רטורנו זה כמובן משלון חזרה- "להחזיר את הגלגל"- האם אני צודקת? ואיזה פרס מגיע לעונה נכונה?...
[ליצירה]
בעיני לא, כי אמנם המקבילה למשפט שלי היא "הנה לא ינום ולא יישן", אבל דווקא חיפשתי פסוק שתהיה בו אמרה לקורא, שתביע את מה שהמשפט שלי מנסה להעביר- שלמרות המצב, המזעזע כ"כ ביומיים האלה- ובשבילי, ובשביל כל החברים המתים שלי,בשנים האחרונות, זה מה שאני מנסה לומר לעצמי.לא להפסיק לבטוח.
[ליצירה]
הי,
חומד,
אני יודעת שזה לא קל בכלל.
אני מתארת לעצמי שאת רוצה, ומנסה, ומרגישה שזה גדול עלייך, שאת נבלעת.
אני מנסה להבין מה עושה לך יותר רע, זמן הגלישה, או אופי הגלישה.
אבל אולי הגלישה הזו היא כמו קשר חונק, עם מישהו שאתה אוהב, אבל שלא משאיר מרחב, ולפעימים בדברים האלה אולי כדאי להפסיק לגמרי לתקופה מסויימת, כדי לא להרגיש כבולה ותלותית בזה. כדי להתנקות.
ואז לחזור. מודעת לעצמך, פחות נעלמת, פחות נכשלת.
מה דעתך?
תגובות