[ליצירה]
הייתי משנה את המילה "אבל" במילה "אז".
קצר ויפה.
[ליצירה]
[ליצירה]
ואני שמעתי פעם
שהאור בחוץ תמיד מאיר, אבל לפעמים אנחנו לא פותחים מספיק את החלון...
(מקווה שזה מובן שאני לא מנסה לשפוט אותך, ואת לא חייבת להזדהות איתי :))
רק אור.
[ליצירה]
הייתי כותבת זאת כך:
"מעולם לא הבטחתי לך דבר:
לא את שקיעת החמה ולא את תקומתה מדי בוקר
לא את לא את יום האתמול ולא את היום שרודף את היום
לא הבטחתי לאסוף את כל מילותייך
לא הבטחתי מזור לכאבייך
לא הבטחתי זר של פרחים אדומים,
ולא אודם לחי בלחישת אוהבים
לא הבטחתי לך קיץ או חורף
ולא הבטחתי שאשאר ולא אאסף.
מעולם לא הבטחתי לך דבר ילדה,
מלבד אהבה..."
תגובות