קראי בשמי.
אמרי-
אתה אתה אתה
וצחקי.
האחרונה שקראה בשמי
צרחה וצרחה
אלוהים יודע היכן זה נגמר.
אז קראי בשמי
בנימה עוטפת
אמרי
זה טוב, היום, אתמול.
ונצחק.
נצחק כמו שלא צחקנו מעולם
אז קראי כבר בשמי
נו?
[ליצירה]
חחחח מר יוסף וויזלי, זה ממש ממש הצחיק אותי. רק אני חושב שבאיזהו שלב זה נהיה ארוך מידי. אבל לא משנה.
תגיד, כבר חושב על החתונה? אמרתי לך שתתחתן עוד מעט. מר יוסף, הסגרת עצמך- אתה הבא בתור!
תגובות