לא תמיד. ממש לא. (ואני יודעת מנסיון)
או אולי כי אנחנו צנועות וחסוּדוֹת ולכן גם לנו לא עוצרים..
(רגע,אז למי כן עוצרים? אה,כן...טוב,לא חשוב..)
. למוֹחְשוֹבוׁ..
[ליצירה]
מה הקשר שוביניסטי? זה משפט שמציין את עובדות החיים. מה לעשות שיש אנשים שאוהבים לנסוע עם בחורה? (ולפעמים יותר מלנסוע...) אלו החיים.
משפט נכון.
[ליצירה]
[ליצירה]
לא תמיד. ממש לא. (ואני יודעת מנסיון)
או אולי כי אנחנו צנועות וחסוּדוֹת ולכן גם לנו לא עוצרים..
(רגע,אז למי כן עוצרים? אה,כן...טוב,לא חשוב..)
. למוֹחְשוֹבוׁ..
[ליצירה]
אחלה בחלה של משפט
לאו דווקא במובן של עבר לדעתי...זה מאוד נכון שמי שמסתכל לאחור יכול לראות את המקדימה. כמו בהשתקפות....
בקיצור-אחלה של משפט!בכל המובנים..... :)
[ליצירה]
כלנית כלנית,
את חושבת שלקחתי את כל אלו מאתרי אינטרנט ושמתי אותם תחת חסות שמי?
אז אם כן. את טועה.
אני עמלתי והמצאתי את כל המשפטים הללו! ומכיוון שכולם שייכים אליי קראתי להם "משפטי דנדן", יש בכל אחד מהם את הדעה שלי לגבי כל מיני דברים ובחלקם יש את ההסתכלות ההומוריסטית שלי על דברים.
אני מקווה שכעת זה נשמע לך יותר מתאים לאתר :)
[ליצירה]
חחחחמוד ביותר! והסתכלות יפה על היורה כקטן המיוחד ולא כגשם הראשון שחונך את החורף...
במיוחד אהבתי את ההתייחסות שהדגשת לקטנים... שמכל הקטנים דווקא הוא הנבחר ליורה... :)
[ליצירה]
אני שמחה לראות תתגובות שלכם.... :)
המשיכו כך :)
[ליצירה]
[ליצירה]
תתנו לי מקורות שבדיוק אתם מצאתם בהם את אותם משפטים שאני המצאתי ואז תבואו ותדברו בבקשה.
ככל הידוע לי- המשפטים האלו שמורים אצלי על דפים על השולחן שלי, ופירסמתי אותם בשני אתרים ובין מכרים, ולא יותר מיזה.
תאמינו או לא, זה מקורי!.
[ליצירה]
שיר עמוק...ומבאס על זה שכולם עברו כאן, ורק אתה נכשלת...
ד.א-קראתי מהשירים והמשפטים שלך....יש לך פוטנציאל להיות משורר!..אתה מעמיק בכתיבה, יש לך משמעות נסתרת כזאת למה שאתה כותב. זה מאוד מיוחד. אני לרוב לא מתה על משוררים שמנתחים להם תשירים ואומרים שהם התכוונו למשהו, אבל אצל שמים לב שיש כוונה ושכל. =)
בהצלחה בהמשך ויומשמח :)
תגובות