כשרצים הכרומוזומים
על הג'ל הירקרק
מפענחים
בלי קול
את כל תכונות הגוף
אני חושב ממש
על תכונות הנפש
שלא בג'ל יפוענחו
ולא בזרם יוני
רק אולי בזרם
מעגלי שלם
של
אהבה קדושה
[ליצירה]
לעינב, אשתדל להסביר..
זהו סיפורו של אב-רם : אברהם אבינו.
כולנו רגילים לראות בו אב רב חסד הפותח את אוהלו לארבע רוחות השמים. ואכן כזה הוא.
האם חשבנו על כל כך הרבה פעולות קשות, לא רוצה לומר- אכזריות, שהוא פועל בצו אלוק'? האם סיכמנו לעצמינו שלא עקדה אחת עקד אברהם אבינו אלא ארבע לפחות ואולי גם יותר, ולא בכולם עצר בסוף המלאך את המאכלת מלנגוס...
חשבנו איזה מחיר משפחתי כבד הוא שילם?
ומדוע היה עליו להקריב קורבנות אישיים?- כדי לאפשר הולדתו של עם יהודי בלי הפרעה.
אז זהו, בעצם אני מנסה בשיר הזה לנחם את עצמינו הכואבים כאן, בדור הזה, העוקדים עקדות ומקריבים קורבנות את נשינו וילדינו כמו אבא אברהם.
בעצם אני רק מנסה להתנחם בידיעה, שכך הוא ית' מוליד את עמו- בצער, בעצב, בדם...
בדמייך חיי! בדמייך חיי!
[ליצירה]
הי אביב וסתיו..
שירך נהדר באמת,
וגם שמו,
לפני שנה בערך כתבתי פה שיר בשם זהה,
אבל המשמעות כל כך אחרת...
שווה להציץ ולהשוות!
תמשיך ליצור צורות נפלאות!
שנה טובה
[ליצירה]
אל תתנצל!
זהו שיר מצוין! מתאר אמת ואין זה משנה אם אוביקטיבית או אישית (לטעמי היא גם וגם) ומעבר להכל הוא (השיר) משובח ואיכותי.
לאן נגיע אם גם יגידו לנו מה לכתוב.
?!
[ליצירה]
טוב,
אצטרך לחשוב על ז.
האם מה שלא מצליח להוסיף (גם אם הוא מנסה) אבן גורע.
בכל מקרה- תודה.
ולך הדס במיוחד.
הערותייך בונות ומחכימות, (אני עוקבת אחריהם גם בשירים אחרים)
והשיח איתך הוא מפרה.
וזה נפלא שאת משקיעה ככה בלהגיב.
(וזו הרי באמת השקעה)
שנה טובה.
בטבע, ברוח ובבכלל.
מאחת קטנה.
תגובות