[ליצירה]
"ליויתי את החתול"- לפתח ביתך? אז הוא ליוה אותך ולא אתה אותו.
"ראה אותי",...- חזרה מיותרת. אפשר להחליף ב" לאחר רגע/ים" או משהו בסגנון.
מביט בי כשואל:
"מדוע עומד שם האיש ומביט בי כך". - פעמיים "מביט". אולי חפש מילה אחרת או נרדפת?
בוקר טוב!
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
מסר כפול:
1.
"ראית אותי נבוך,
מבלי לומר דבר".- לא מובן. כמו שכתוב עכשיו, זו היא לא שאומרת דבר. ואתה, כוונתך שאתה לא אמרת דבר. האם כך? לכן:
"ראית אותי נבוך
לא אומר דבר".
3. הבית הראשון עומד לבדו. וזה טוב.
2.
"אולי בפעם הבאה" אמרתי,
וחשבתי,
"אולי לא תהיה פעם הבאה".
טוב יותר כך:
"בפעם הבאה", אמרתי
וחשבתי-
אם תהיה "פעם הבאה". - או כפי שנראה לך שורה זו..
תגובות