[ליצירה]
הרבה הרבה יותר מדי סימני קריאה/שאלה. אלה קביים לטקסט, ויותר מזה - ריבוי כזה נותן תחושה שלא יכולת להעביר את המסר באמצעות המלים, אז שמת סימני קריאה איפה שאמורים להתרגש. מצטערת, אבל זה ממש לא עובד.
[ליצירה]
אהבתי את הכותרת ואת הרעיון, ובמיוחד את שתי השורות האחרונות בבית הראשון. יש לך בין החרוזים שתיים שלוש שורות שלא מתחרזות עם כלום וזה צורם. אהבתי את המבנה בבית הראשון, נחמד.
תגובות