[ליצירה]
קצת חבל....
אם אתה עדיין בשיעור א' אולי לא שווה לסבול רק כדי לעשות פחות צבא או כדי שיגידו שאני שם....
שווה לחשוב... בכל אופן, אהבתי מאוד את הכתיבה שמשקפת הרבה ולוא דוקא לנושא הכתוב.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
לי דווקא הפריע זה שהיא היתה שונה אבל לא קיבלו את זה. וכולם חשבו שיש לה בעיה.
המוות שלה היה חובה כיון שהיא לא יכלה להמשיך לחיות במקום שלא מבינים.
לא לקחתי את זה כקטע טרגי אבל יש בו משהו שכואב לי מאוד.
תגובות