[ליצירה]
אם אתה רוצה
תקרא לזה ככה
לך למשל אפשר לקרוא יפה נפש,רק בתור דוגמה
או קפטילסט חסר עכבות מוסריות או סתם לשם המליצה חובב חאג' אמינים אל חוסינים למיניהם
[ליצירה]
איתמר
בס"ד
א.יכלת לעשות משחק מילים ולוצר שמי שימצא שם הגון יקבל פרס הגון.
ב.את יכולה לקרוא לה "היא גדולה והיא כבר כאן" (הייתה כזו פרסומת לרנו מגאן)
[ליצירה]
אתה טועה
בס"ד
א.אני לא מבין למה אתה נטפל לפסים אישיים,כי אני עכשיו משרת בצבא,אז הרי לך כגמולך.
ב.אתה תופס דברים בפרספקטיבה מאוד צרה,מה הקשר שהיו 1000 הרוגים במלחמת השחרור היו 6000 מספר ההרוגים אינו מעיד כהוא זה על הנחיצות או אי הנחיצות של מלחמה,לדוגמא מלחמת הונדוראס-אקוודאור פרצה בעקבות משחק כדורגל,לזה אני קורא שטות.אף 1 אינו טוען שלא היו שגיאות במלחמה,אבל זה אינו מעיד על כלום.
תגובות