ב"ה
האמת שהשיר מנסה להביע, היא ודאי נכונה, אבל אני חושב שאם בשיר היו יותר מילים, ואולי היה מנסה להביע עוד רעיון או שתיים, היצירה עצמה היתה ברמה יותר גבוהה.
[ליצירה]
רעיון ומימוש
ב"ה
האמת שהשיר מנסה להביע, היא ודאי נכונה, אבל אני חושב שאם בשיר היו יותר מילים, ואולי היה מנסה להביע עוד רעיון או שתיים, היצירה עצמה היתה ברמה יותר גבוהה.
[ליצירה]
זה פחות ציני ויותר דורסני.
זה לא זלזול בדור הבונים, זה פחד מפני העתיד, וזה חיזוק של ההקרבה שלהם מול ההקרבה שלנו.
נכון שזה העתק מושלם של שיר אחר, והיצירה לא עומדת בפני עצמה, אל זה חלק ממה שגורם ליצירה אכן להיות חזקה ומשמעותית.
אני כן אהבתי. וזה בלי להיות חיילת.. אז אולי אני גם אדיוטית..
תגובות