אם הבכי נובע מכאב פיזי כביכול - טפחה לא מעבירה את זה. נכון, 'האמת טופחת על פני...' זה ביטוי מקובל, אבל טפיחה רגילה לא גורמת כאב, ואני חושבת שזה היה זורם טוב יותר עם מילה יותר אגרסיבית. אהבתי את הרעיון, ואיך שבכל זאת הצלחת להעביר בכל כך קצר.
[ליצירה]
אם הבכי נובע מכאב פיזי כביכול - טפחה לא מעבירה את זה. נכון, 'האמת טופחת על פני...' זה ביטוי מקובל, אבל טפיחה רגילה לא גורמת כאב, ואני חושבת שזה היה זורם טוב יותר עם מילה יותר אגרסיבית. אהבתי את הרעיון, ואיך שבכל זאת הצלחת להעביר בכל כך קצר.
[ליצירה]
קצת. התרגשתי מאוד.
התמונה היפהפייה הזאת נתנה לי אמנם תחושה של גוש, במיוחד תחת הסיווג "הספד", אבל אין ספק שזה מרגש לראות את החממות עומדות מחדש על תילן.
אתמול הייתי בסיטואציה ההפוכה, והכאב - בל יתואר. לעקור חממות ממקומן, ולראות בכאבו של בעל החממות, זה על הפנים..
תגובות