[ליצירה]
הכותרות
אלדר-
יש לך תמונות יפות מאד ורעיונות יפים מאד אבל לטעמי לפעמים עדיף לתת לגולשים לנתח בעצמם את התמונה בלי הכותרת,
בברכת לך בכוחך זה.....
[ליצירה]
תיאור הרגשתו של אלישע בן אבויע לא הושמה במילים טובות יותר אך בכל זאת הייתי מחפש כותרת לקטע אפילו "כעלה נידף" שזה ספר שנכתב עליו יכל להספיק או "אחר"
[ליצירה]
היה לנו אוטו דומה
היה נתקע במקום הומה
להחנות אותו רק על גבעה
אחרת להתניע מי ידע
מדרדר אותו וזורק קלאצ'
ובכל התנעה מוסיף טאצ'
הסקודה לאחותי ניתנה
לא ממש שיא המתנה
אבל זה אותה ריגש
ובעלה בסוף גם התיאש
האוטו היום במקרה הטוב
גרואטה במוסך שם טוב.
תגובות