[ליצירה]
דרינה!
שיר יפיפה קצר וקולע, באשר לשאלתה של אוריאן:
מה זה מתאשד?
זו זרימתו המהירה של נהר ממקום גבוה, ההולכת ומתגברת {להבדיל ממתאושש} . כמו מאבד מכוחו.
[ליצירה]
אני חושבת שכל אחד יכול בקלות להזדהות עם השיר היפה-פילוסופי הזה, אשר מביע במספר שורות חיים שלמים ושל כמעט כל האנשים. כמובן שנהניתי מהשיר. ופעם נוספת אני אסירת תודה לך על מילותיך היפות.
דרינה
[ליצירה]
חיים היקר,
השיר כל כך יפה ומרגש. כמו תמיד, אתה מצליח להעביר את הכוונה, הרגש והמצב במספר מצומם של מילים, אשר מציעות עולם ומלואו. בהחלט תענוג, ותודה רבה.
דרינה
[ליצירה]
חיים,
שיר יפה, מעניין ומעורר מחשבה. השיר מציג השוואה מעניינת, אשר איתה אני מזדהה. אהבתי את הניסוח ואת המסר. ואת הסיום החזק: "רק האדם זאת לא הבין,
לחלש לעזור, בתודה להוקיר."
העלית נקודה טובה.
כל הכבוד ותודה,
דרינה
[ליצירה]
שגבר אתה לאישה
שיר מרגש מאוד, חובק רגע, עולם, הרגשה; נהניתי מכל מילה. יש לו לחן כה כן, כה אמיתי, תענוג לשמו. אהבתי את ההדרגתיות עד לשורת המחץ בסיום. בהתחלה יש תחושה של נזיפה מצד הדוברת, אשר אט, אט מתרככת, ואת קלפיה חושפת. ניכר כי אתה מבין ללב האישה. כל הכבוד! מאוד יפה.
[ליצירה]
יפהפה
ליאורה, שיר יפהפה. נהניתי לקרוא אותו ולהתחבר לדרך המחשבה. אני מבינה זאת לחלוטין. תיארת יפה מצב שכה רבים נתקלים בו... שיהיה כל טוב.
דרינה
[ליצירה]
חיים,
שיר נהדר! ניכר כי כל מילה באה בהחלט הישר מהלב. שיר כנה, נעים ומאוד קל להתחבר אליו. אני כקורא אותו אתה מתאר בשיר ספגתי רק הנאה. אז אנא, המשך להיות אתה ולשתף ולענג אותך עם יצירותיך. הן בהחלט מאוד מוצלחות ומצליחות בכל פעם מחדש להעלות חיוך על פניי.תודה רבה לך.
דרינה
[ליצירה]
חיים, מקסים! אהבתי שוב, ואני מסכימה מאוד. הנימה נעימה ומרוממת עם כל מילה [ויש את המילה שלא נאמרת, אבל הרגשתי שיש לה הד: הללויה... :)] מי ייתן וכך יהיה. כל טוב והמון תודה, תענוג לעיין ביצירותיך!
דרינה
[ליצירה]
[ליצירה]
מני היקר,
שלום לך, שיר יפה ועדין. אהבתי אותו מאוד. :)
[ליצירה]
תגובות