"לפעמים המשכתי עם כותבים אחרים
עם צלילים מלווים בין הצללים
אבל אין להם מספיק כבישים מהירים
אין להם די מקומות רחוקים"
נהנתי לקרוא. לא בטוחה שירדתי לעומק הדברים.
אולי תפסיק לעשן כבר? (-:
תודה לך.
כן..זה כתוב בתבניות של השיר שלו עם איזכורים לשירים שלו שהשפיעו עלי..
היי בובי אני יודע שאתה יודע
שמה שאי פעם כתבתי ועוד אכתוב
לעולם לא יהיה כה טוב
כמו מה ששמעתי ממך ועוד שומע
כי לא צריך חזאי בשביל לדעת לאן הרוחות נושבות
צריך רק להתעקש ולדפוק על הדלתות
[ליצירה]
"לפעמים המשכתי עם כותבים אחרים
עם צלילים מלווים בין הצללים
אבל אין להם מספיק כבישים מהירים
אין להם די מקומות רחוקים"
נהנתי לקרוא. לא בטוחה שירדתי לעומק הדברים.
אולי תפסיק לעשן כבר? (-:
תודה לך.
[ליצירה]
כן..זה כתוב בתבניות של השיר שלו עם איזכורים לשירים שלו שהשפיעו עלי..
היי בובי אני יודע שאתה יודע
שמה שאי פעם כתבתי ועוד אכתוב
לעולם לא יהיה כה טוב
כמו מה ששמעתי ממך ועוד שומע
כי לא צריך חזאי בשביל לדעת לאן הרוחות נושבות
צריך רק להתעקש ולדפוק על הדלתות
[ליצירה]
לאה.
זו הייתה עקיצה סמויה לא לגבי השיר שהוא כתוב טוב(אולי לא מהודק אך עדין טוב)אלא לגבי העיסוק בשואה דרך השיר.
אני דור שני לשואה,וחנוכת מוזיאון יד ושם אינו משהו שנותן לי השראה במדינת ישראל המתחדשת(ואט אט נהרסת)
ייתכן שבמדעי החברה קוראים לזאת "סטרוקטריאליסט"(מבנה)הסקת מסקנות מתוך ההווה,את הכסף למוזיאון השואה היו יכולים להפנות לבעיות יותר חמורות ורציניות כמו הפנייתם ל70 אלף ניצולים שחיים בישראל ובמצב עלוב עד חמור(ידוע לי מנתונים סטיסטים דרך " עמך" ואמי ניצולת שואה.
אני לא עברתי את השואה אך ספיחיה נדבקו בי,את ההשראה מוזיאון יד ושם הייתי ממתין ומחכה לדור שבו לא יהיה יותר הניצול האחרון.
כמו כן כאחד שמכיר את הכאב והסבל הזה מחוויה שניה,איני מבין מה ההתעסקות של הדור השלישי עד רביעי בנושא השואה.
שימי לב שלא אמרתי ולו מילה אחת רעה כנגד כתיבת השיר,המבנה שלו אלא את דעתי האישית,בלתי נחשבת ומתבטלת.
ידוע לי שלא הבהרתי את עצמי עד הסוף איליכך אני נשאר עם מה שכתבתי בתגובתי הראשונה.
מאיר,המשתדל להיות כנה.
[ליצירה]
אחד השירים היפים/מרגשים שאי פעם קראתי..
ואני לא מאלו שמחלקים מחמאות או חנופה..
אני מחפש תגובה הולמת ואין לי מילים מלבד..
"האם באמצעות כחול כוכבים
אתה כותב לי שיר אהבה
או שמא אורם
מזכיר לך אהבה נושנה.
קווי המתאר של הדובה הגדולה
וקווי המתאר של גופי,
מעוררים את לבך ללטף
את זו שהציתה אור כוכבים,
אך ודאי לי, ודאי
שזו לא אני!
והלילה הזרוע כוכבים
קושר בעבותות
לבבות,
שמזמן כבר הפכו
שובל אור מעומעם,
וזיק אהבה אם יפציע
כמו נגה
ייעלם באור השמש העזה,
מחכה ללילה הבא. "
וכן...אני עדין זוכר.
תגובות