איי... מקסים.
מה יש לך שם, שעושה את ציוריך כ"כ טובים?
צבעים מרהיבים ותחושת היסחפות . הצטיירה לי תמונה של אדם שיצא למסע במדבר - טיול ארוך מאד ומייגע.
תודה!
[ליצירה]
איי... מקסים.
מה יש לך שם, שעושה את ציוריך כ"כ טובים?
צבעים מרהיבים ותחושת היסחפות . הצטיירה לי תמונה של אדם שיצא למסע במדבר - טיול ארוך מאד ומייגע.
תודה!
[ליצירה]
מרי מן הים היקרה !
אכן כך הכל בסכינים סיגנון כמו החמניות עם אותה הטכניקה.
תודה לך
[ליצירה]
[ליצירה]
אלעד זה נחמד, ארוך כמו שרוך אבל אני נותרתי בשיר
בתוך, כי הוא מתוק ומר ,כמו שוקולד משופר.
כמו החיים שלנו אשר בורחים מאיתנו,
על כל שהסגנו עליהם דילגנו.
השיר! זו תמציתו בזה כל יופיו ואתה מתעקש לקצרו?
תאריך יותר כי אתה משורר ושירך מחשבות מעורר.
אהבתי נכספתי ואת דברי צירפתי.
באהבה וידידות כי יש שילם ויש פדות.
חיים
[ליצירה]
רישום קל ללא התיחסות יתרה אל היד, כמו שימת
דגש אל הבדיקה עצמה וכל העובר על האדם תוך כדי.
רעיון נהדר, רישום מאד מוצלך עם שליטה טובה בכל.
נהנתי ביותר ועל כך נתונה תודתי:
חיים
[ליצירה]
דמיין לך שאתה טובע נגמר האוויר בועות יוצאות
מפיך והן חייך, עצום את העיניים תחשוב ודמיין.
אתה רואה כעת....
נו טוב זה היה בצחוק.
אכן אפשר לדמיין כל דבר כמו את הקטע אך מה בכך?
קטע טוב ואהבתי אותו, תודה:
חיים
[ליצירה]
כעת בכל הרצינות: שתי יצירותיך עלו היום על מירב
היצירות הכתובות אשר בין ה-35 האחרונות.
אפילו שניתן לראות שביימת את שתיהן אם הזום וכל שאר התגובות.
אינני יודע בדיוק באם אתה כל כך טוב או שהשאר כה ג....
אבל זה באמת לא חשוב.
יצרתה שני מצבים מיסטוריים המחיבים מחשבה,
ובכך כבר השגת את שלך.
אהבתי את שתיהן כי יפות הן...
תודה:
חיים
תגובות