[ליצירה]
ישי אתה מאבד מכשרונך להבין קרא שוב את השיר.
אני מת פה מתחילתו של השיר, ז"ל , פגר הבנתה
והיתר תאור הטבע שסביב. בסיום רעיתי עם הגבר שמזימות רוחש אליה ואני שם למעלה למעלה...
ושוב חה חה חה
תודה לך: אני עוד צוחק אתה מאמין?
הטבע שיגע אותך!
אתה גדול אהבתי!
[ליצירה]
אכן יפה מאד!
מצד שני תראה אחד שאין לו כושי משלו בתוכו?
גם ולא יודה כולנו עבדים למישהו או משהו,
בזה חוזקו של שירך זה, אשר בצורה זו או אחרת,
עושה לנו דבר מה.
תודה על שירך המקסים כי באמת נהנתי.
תודה:
חיים
תגובות