[ליצירה]
שיר נהדר.
אין מילים: שירה גלעד פשוט לא יודעת מה זה לחוש בושה, שלא לדבר על שיר!
מאד נהנתי תודה לך: חיים
להיכן נעלם הפירגון? ואת מקומו תפשה הבורות?
[ליצירה]
שיר יפהיפה הכתוב בסיגנון המודרני המתעלם מחריזה.
כתוב יפה ביותר ומצליח להעביר את כל המסר אל הקורא. אף את הכאב המוסתר מאחורי המילים.
נקרא בשטף ורצף שלא נקטע, טוב וחודר אל הנשמה.
כאשר אני ממליץ לטובה איני רואה פגמים או מתעלם מהם גם באם ישנם, כאן הם לא קיימים!
נפלא במילה אחת:
תודה חיים
[ליצירה]
את לא לבד ויש בך פינה,
העמיקי מעט היא בתוך הנשמה.
שירך כה גלוי, מבשר על הכל ולכל קורא,
להזדהות מחייב גם ולא ירצה.
תקווה זה טוב, אך אינה מרפאה לכך דרושה,
דחיפה, עשייה.
שירך נהדר, וכולם כאן בוכים כבר אין לי, מושג למי אף מנגבים.
על אהבה כיתבי ולו אפלטונית, וכך נחשוב:
זו גברת, ברונית!!!
מהאוהד את שירתך: חיים
תגובות