[ליצירה]
אהבתי ממש
שיר יפיפה ומיוחד מאוד!!!
המילים הקטנות נותנו לי להרגיש את
הרגשות השבריריות והדקות
והרגשה שאת קצת חוששת לחשוף אותם
(מצד שני הקשו עלי לקרא את השיר)
רצוי להגדיל במעט את הכתב
כי השיר מקסים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ליצירה]
תודה לך
דמוקרטיה זה לא רק חופש הביטוי אלה גם חופש התגובה...... לא אהבתי מילה ממה שכתבת וזכותי!!!!!!!!!!!!!
גיבוב של מילים משמימות......................
תודה לך תודה לך תודה לך תוזה לך
תגובות