[ליצירה]
כל הכבוד סוף סוף אומרים ואומרים את זה מול קהל תמשיך ככה גבר תצעק ותזעם כי לא קיבלנו את שמגיע לנו!!!
"say it out loud, imblack and im proud!"
fuck this fucking system wheres the peace and lovbe?!!
די הרתחת אותי עכשיו...
[ליצירה]
מזכיר לי בדיחה
איש אחד הולך ליד בית משוגעים ורואה ראש מבצבץ מעל לחומה שואל אותי האיש "פסיכי כמה אתם שם בפנים" אז עונה לו האיש על החומה " וכמה אתם שם בחוץ?"
באמת עשוי טוב אין לי מילים ליצירה כי כמו שאמרת "ולא רחוק הישוב, אורותיו נוצצים
והאנשים בו עכשיו את שנתם ישנים
כלום לא יודעים;"
לקחתי לתשומת ליבי
תגובות