[ליצירה]
אנשי המדבר היפים שביפים
אנשי המדבר יושבים ומסתכלים
אנשים רגילים מוכרחים ומדברים
ולא שמים לב לפרטים הקטנים
רק אני באמצע נקרע כי נולדתי לבית
ומשפחה, אך אוהב אני רק את השממה
הסיפור שלי לא נגמר, לא בעיר, ואני מחכה ליום שאעוף באוויר ולמקומות רחוקים שבהם אנשים יפים אלו שלא מוכרחים אלו שלא משתנים אלו שיושבים מקשיבים ומסתכלים חתומים לעד בזיכרון הכוכבים
[ליצירה]
תודה לך יוסי ידידי אתה כותב נפלא וממקום מאוד אנושי תמשיך להעלות שירים
ואם תשקיע בהם כזאת אהבה בטוח אני שאלוקים יתן את אשר ביקשת "והרבה יופי ואמת קיימים באמונה"
אל תוותר! ישר כוח!
תגובות