קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
---
שיר מעניין בהחלט:
בחלקו הראשון מדובר על העולם, שקיפות כעולם,גדלות כעולם.
אך בחלק השני כבר מדובר במקום שבו אף אחד לא עובר ואף אחד לא רואה, חלק מאוד אישי ופנימי מן הסתם.
:-)
[ליצירה]
מה כבר , לאן נמוך יותר מזה יכולת להגיע? השאלה היא מה כבר קרה ביום הזה? מה עשית?
ואם תשאל הרבנית (בתש) מה עשית. מה תאמרי לה?
ומה תאמרי לי?
ומה תאמרי למר שמואל ירושלמי?
והעיקר- מה תאמרי לפני היושב במרומים?
תגובות