לעיתים כמו שעון
אתה רק מסובב מחוג,
הזמן שלי-שלך
עומד בינינו.
לעיתים כמו להבה
ואתה הגפרור,
האש שלי-שלך
יוקדת בינינו.
לעיתים כמו שעון
אתה רק מסובב מחוג,
ואז-
אני כמו גל שנשבר
ואתה הים.
[ליצירה]
בד"כ אני...
בד"כ אני לא נוהגת להגיב לשיר שאני לא מסמפטת ואפשר לומר שאת השיר הזה אני מתעבת.
כתוב באופן מאולץ ומאוס... לא שזה מפליא אותי כ"כ אבל באמת...אני חושבת מר שמואל שאתה לא רואה את הצד השני של המטבע!!!
[ליצירה]
שיר יפייפה לא יודעת למה התחושה שנוצרה בי תחוזת עצב.... אולי אכזבה שלך...
מקווה שאני טועה ובכל אופן נהנתי לקרוא כל מילה............................
תגובות