וווווווווווווווווווווווווווואווווווווווווווווווו
"מי זאת הבלונדינית הזאת..??????"
מאמי שלי מזל טוב וברוכה הבאה!!!זה אפילו יותר יפה מבהודעה...!!
מצפה לראות כאן עוד מליון יצירות...
[ליצירה]
וווווווווווווווווווווווווווואווווווווווווווווווו
"מי זאת הבלונדינית הזאת..??????"
מאמי שלי מזל טוב וברוכה הבאה!!!זה אפילו יותר יפה מבהודעה...!!
מצפה לראות כאן עוד מליון יצירות...
[ליצירה]
אמ...גם אני שונאת אותו רק הלוואי שידעתי מי זה...
השיר יותר מציאותי פחות מטאפורי באמת גנבו את מחברת השירים שלי....(ואת המוזה שכנראה היתה מקופלת בה....)לבכות.
[ליצירה]
אני לא מצליחה לשים את האצבע במדויק עכשיו(ואני קצת קצרה בזמן אני אשתדל למצוא קצת יותר מהמצרך הנדיר הזה ולחשוב יותר טוב)אבל נראה לי שזה קשור לזה שהכל כ"כ צפוי... כ"כ ברור שיש לחתיך חברה ובכלן זאת הוא מתאהב בה וכ"כ צפוי שכשהחברה הקנאית(כמובן) מתערבת החתיך ההורס רוצה להודיע לה שהוא גומר איתה....
אני ממש מעריכה את הרצון לקבל ביקורת והערות עם רצון כזה וכישרון(שרואים שיש) תגיעי רחוק!!!
[ליצירה]
השיר ממש נחמד!!
אבל, בשביל ליצור חרוזים או מסיבה אחרת העמדת את השורות בצורה שגורמת למשפטים להישמע אחרת ממה שהתכוונת וזה לא נשמע טוב למשל "נשוחח ארוכות בשיחות" (רק בקריאה שניה שמתי לב איך צריך לקרו את זה אבל אולי זה בעצם מה שרצית...)
וגם "עד שנרגיש עייפים אל הבתים החמים.."
שוב נשמע צורם.
ו"נשב בסלע"???בסלע?לא עליו?
ס"הכ השיר יפה והרעין מקסים ואני ממש אוהבת את הכתיבה שלך.
(מקווה שח"ו לא פגעתי)
תגובות