חסר לי רק שורה אחת בסוף במשקל "שום רגש טוב אינו מפציע"..
וכבר אמרתי לך מה דעתי על מלנכוליות צרופה..
"אתה אוהב את הפוזה המלנכולית הזאת, את אומרת. אתה מחפש ומוצא את זה, אתה מכור. אתה לא יכול אחרת. לפעמים אני שונא את הכנות שלך אבל נדמה לי שאת צודקת. אני מחפש ומוצא את זה.
כנרה שאני לא יכול אחרת".
עצב הוא כלי, שלב בדרך ל-
אסור להישאר תקועים,
מכורים.
ואגב, החברים של נטאשה, כמובן.
[ליצירה]
חסר לי רק שורה אחת בסוף במשקל "שום רגש טוב אינו מפציע"..
וכבר אמרתי לך מה דעתי על מלנכוליות צרופה..
"אתה אוהב את הפוזה המלנכולית הזאת, את אומרת. אתה מחפש ומוצא את זה, אתה מכור. אתה לא יכול אחרת. לפעמים אני שונא את הכנות שלך אבל נדמה לי שאת צודקת. אני מחפש ומוצא את זה.
כנרה שאני לא יכול אחרת".
עצב הוא כלי, שלב בדרך ל-
אסור להישאר תקועים,
מכורים.
ואגב, החברים של נטאשה, כמובן.
[ליצירה]
נשמתי!!...
הדימויים שלך פשוט מקסימים!! הם כ"כ מקוריים ומעוררים את הדימיון...מדהים!!!!!!!!!
מעבר לזה הבנתי והתחברתי(למרו של7 ק"מ עדיין לא הגעתי....)
[ליצירה]
וואו!!!
מאמי זה מהמם!
השפה מדהימה הדימויים......אין לי מילים!
זה אחד הקטעים היותר חזקים שלך.
ולוואי שהבאים ילוו בחיוך אמיתי שתלמיו יחרטו לעד!!!
(נאות????איפה???מי???)
תגובות