[ליצירה]
אולי בכל זאת טעות נפלה בידי?
לא יודע.. בכל אופן לא קיבלתי את עצת השיר ,
יש לעודד כל אדם למצוא את דרכיו שלו להתמודדות עם החיים , עוד לא התחלנו לצאת בקו ייצור המוני. (חלקנו יש להדגיש)
לילה טוב.
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
הדס אל תביני אותי לא נכון כי אני לא פה בשביל לריב איתך ועם כל הכבוד גם לא בשביל ללמוד ממך . ישנם דרכים יותר עדינות או שמא יותר מתחשבות שאפשר אף לקרוא להם דרכי נועם לומר ולהעביר ביקורת ,
ודרך הארץ קדמה לתורה יקירתי.
יום נפלא.
[ליצירה]
"ויאמר אלוהים"
"ויקרא אלוהים"
"ויעש אלוהים"
"ויראה אלוהים"
"ויברא אלוהים"
"וימות"
דיונכם ראוי לשבח , ויותר ראוי משירי הזה ,
הוא נכתב מהשפעתו המיידית של "ניטשה" .
כוונתי היא יותר פסיכולוגית מאשר תיאולוגית
אך תיאולוגיה ופסיכולוגיה שזורים אחד בשני , במיוחד בעם היהודי, הגזע הנבחר.
אלוהים היה סיפור יפה , להטוות דרכו מוסר לחברה פרימיטיבית. יש לו מקום בעידן המודרני?
איני בטוח , את סיפורו כתבו אנשים , ואת סיפורו אנשים ישכתבו בבוא העת .
עד אז תאמינו או לא.
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
תגובות