חסר לי רק שורה אחת בסוף במשקל "שום רגש טוב אינו מפציע"..
וכבר אמרתי לך מה דעתי על מלנכוליות צרופה..
"אתה אוהב את הפוזה המלנכולית הזאת, את אומרת. אתה מחפש ומוצא את זה, אתה מכור. אתה לא יכול אחרת. לפעמים אני שונא את הכנות שלך אבל נדמה לי שאת צודקת. אני מחפש ומוצא את זה.
כנרה שאני לא יכול אחרת".
עצב הוא כלי, שלב בדרך ל-
אסור להישאר תקועים,
מכורים.
ואגב, החברים של נטאשה, כמובן.
[ליצירה]
חסר לי רק שורה אחת בסוף במשקל "שום רגש טוב אינו מפציע"..
וכבר אמרתי לך מה דעתי על מלנכוליות צרופה..
"אתה אוהב את הפוזה המלנכולית הזאת, את אומרת. אתה מחפש ומוצא את זה, אתה מכור. אתה לא יכול אחרת. לפעמים אני שונא את הכנות שלך אבל נדמה לי שאת צודקת. אני מחפש ומוצא את זה.
כנרה שאני לא יכול אחרת".
עצב הוא כלי, שלב בדרך ל-
אסור להישאר תקועים,
מכורים.
ואגב, החברים של נטאשה, כמובן.
[ליצירה]
אמ...גם אני שונאת אותו רק הלוואי שידעתי מי זה...
השיר יותר מציאותי פחות מטאפורי באמת גנבו את מחברת השירים שלי....(ואת המוזה שכנראה היתה מקופלת בה....)לבכות.
[ליצירה]
אני לא בטוחה שהבנתי... אבל הדימוי "על גליו שרועה שקיעה מרוחקת". פשוט קנה אותי.
וכמובן גם שאר השיר שגם אם לא הצלחתי להבין עד הסוף כתוב בצורה מהממת!!!!!
[ליצירה]
צביאל, לצערי תחושת הכישלון אצלי חזקה או צורבת יותר מתחושת ההצלחה...מה שמצליח להוציא שיר (גם אם קצת..."מעאפן").ביום שיצא לי שיר על הצלחה זאת תהיה חתיכת הצלחה...( ;
[ליצירה]
ועוד סיבה לצימצום הוא שחיפשתי דברים שהם לא ממשות בפני עצמם אלא העדר ההפך שלהם חושך ורע(אני מקווה)הם לא ממשות כי אם העדר אור וטוב כך גם אדם הוא לא ממשות (באופן העמוק)הוא היה אמור להיות שיקוף של המידות האלוקיות אך נכשל והפף להעדר אלוקים.
תודה רבה לכם שוב ממש מחמם את ליבי שישנם אנשים כמותכם(מאוחר בלילה ואני במצב של השתפכות הנפש...)
תגובות