[ליצירה]
וואו!!!
מאמי זה מהמם!
השפה מדהימה הדימויים......אין לי מילים!
זה אחד הקטעים היותר חזקים שלך.
ולוואי שהבאים ילוו בחיוך אמיתי שתלמיו יחרטו לעד!!!
(נאות????איפה???מי???)
[ליצירה]
גם אני התחברתי לתחושת הכמיהה המועברת בצורה יפה מאוד!!!!
אבל גם לי הפריע שאין בתים או משו כזה אתה קורא בלי נשימה ואין את הפאוזה שתיתן לך זמן קצת לנשום מה שגורם לשיר להיראות ארוך מדי...
בכל אופן ממשממש אהבתי את הדימויים והרעיון. תודה!
[ליצירה]
יפה!!(כרגיל)
עצוב(אמ...כרגיל??)
הדבר ביחיד שהפריע לי הוא ש...דמעות תנין הם אינם אמיתיות אלא בדיוק להפך דמעות תנין אלו דמעות מזויפות-רגש מזויף...(סליחה על הקטנוניות ובכל זאת...)
תגובות