[ליצירה]
דינה, הצלחת ממש לרגש אותי בשיר הזה.
הערה קטנה- בשורה "כי לא סלחתי- ולא אמחל" נדמה לי שיותר מדויק לכתוב מחלתי. (אלא אם כן היתה לכך משמעות שלא ירדתי לעומקה).
[ליצירה]
[ליצירה]
פשוט. יפה.
(לא מצאתי מילים יותר טובות).
קראתי שלוש פעמים ברציפות ולא רוויתי...
תגובות