[ליצירה]
בלי הפסקה-----מלא רגש כבד,ועייפות----מדגיש את האיטנסיביות----אני מקווה שהבנתי את רובו----בכל אופן אהבתי-----שמח שיצא לי לקרא כמה יצירות שלך (בעיקר שירים) לא להכל הגבתי הפעם , תמשיך לכתוב ברוב כישרון
שיראל
[ליצירה]
תודה לך
הרבה חוזק ותעוזה יש בשיר הלזה
אהבת גבר לגבר?????
אם כן כל הכבוד
מתי עוד שירים כאלה יפורסמו באתר
אני מקווה שזהו קול הדרור
תודה לך תודה לך
תגובות